18 december 2010

  2010-12-18 / 23:42:21 / Vardag /
Godkväll. Har haft en riktigt bra lördag idag. Gick upp rätt tidigt och åkte till Karlstad med älskling, så nu är nääästan alla julklappar färdiga. När vi handlat klart svängde vi förbi mamma och åt lite mat och nybakta saffransbullar. Gott var det. Sen for vi hem till lilla Kristinehamn igen.

Väl hemma så somnade jag i soffan 2sek efter att jag lagt mig där. Och när jag vaknade igen var det dags att bege sig till älsklingens föräldrar och få ännu mer god mat. Sååå gott så. Några timmar senare åkte vi hem igen och nu har vi precis kollat klart på en julfilm som gick på tvn. Mysigt.

Och jaa det är väll det som hänt idag, nu ska jag fortsätta jäsa vidare i soffan efter all mat och allt gott idag. Ciaaao!




MLI

Haha, ja spelet är himla kul faktiskt! Men inte så att man riktigt fastnar för det enligt mig.

2010-12-19 @ 10:45:50
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: