2010

  2010-12-31 / 13:54:50 / Allmänt /
Årets resa - London, Paris, Kos, Wroclaw, Alicante och Madrid var super allihop!

Årets beslut - Att sticka till asien nu i januari!!

Årets bästa vän - Mina fina flickor och älskade Steven

Årets sorgligaste - När lille Alfons (kaninen) flyttade till Karlskoga.. :P

Årets blogg - Min! ;D

Årets godaste mat - Mat är guds gåva till folket. Kan inte välja en maträtt som den godaste.. ;)

Årets upplevelse - Oj, jag vet faktiskt inte. Nytt land, jobb, boende och kollegor kanske. Det var kul!

Årets plagg - Strumpbyxor!

Årets accessoar - Mina klockor tror jag.

Årets snabbmat - Sushi! Eller kebab kanske..

Årets tv-program - Grey's, alltid Grey's. Finns ingen bättre serie.

Årets inköp - Xperia x10 och min Sony Vaio.

Årets trend - Jeansleggings. Inget jag gillar dock.

Årets förändring - Att flytta till Norge och jobba på flygplats.

Årets mest saknade - Utlandet och Steven när jag var i norge.


En bild från varje månad:

Cirque du Soleil i London i Januari.

Utgång i Karlstad med Anna, Sofia och A-S när jag fyllde 20 i Februari.

Flyttade till Norge i mars och började jobba på MLR.

Var hemma och myste med vin & ost med Anna då jag var

permitterad från jobbet pga askan i April.

Åkte till Paris med syster i maj.

Var i Oslo och shoppade med A-S och Isabelle i juni.

Var i Strömstad och åkte segelbåt med några norska gutter i juli.

Var en vecka på Kos i augusti.

Hälsade på bästa Malin i Östersund i september.

Åkte till London igen med syster, A-S och Elinor i oktober.

Var i bl.a Madrid med A-S i november.

Var ute på juldan och klippte håret kort i december.

 



JULIABRYNGELSSON

fin blogg! :)

2011-01-01 @ 10:38:06
URL: http://juliabryngelssonn.blogg.se/
cherie

Sjukt härliga bilder! :)

2011-01-01 @ 16:49:39
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: