Juldagskvällen

  2010-12-26 / 23:26:47 / Party /
Ja efter gårdagens bravader så mår jag ju inte helt hundra idag om man säger så. Fy fan. Men det är det allt värt, för vilken kul kväll jag hade igår!

Så fort jag och Steven kom hem från mamma så började alla komma hit. Det dracks lite gott, spelades spel och ölspel, pratades och hades allmänt roligt. Senare på kvällen gick vi vidare till förfest #2 där det var mer folk. Så kul så!

Efter det gick vi till Statt, och oj vad mycket folk! Kul var det att träffa alla man inte sett på länge. Hade en riktigt kul kväll på Statt! Och efter det blev det lite snöbrottning vilket resulterade i att jag har ont lite här och där idag.. :)



Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om hur du kan få mer trafik till din blogg, regga din blogg på Superblogs topplista, lägg in ikonen på din blogg och vänta på dina nya besökare, obs folk behöver inte klicka på din ikon för att du ska stiga i topplistan, utan allt som krävs är att den finns på din blogg...

2010-12-27 @ 10:23:17
URL: http://superblogs.topplista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: