31 augusti 2011

  2011-08-31 / 22:53:10 / Vardag /
Hallå hallå. Har haft en bra dag idag. Gick till Maxi och handlade lite smått, blev sen upplockad av AnnaSofia och då blev det en tur till Fyndboa (visar vad jag köpte sen!). Sen åkte vi till äppellunden på Marieberg där det plockades en del äpplen som jag ska ha till äppelmos. Efter det for vi hem till henne där det lagades mat. Blev riktigt gott.

Och nu ikväll har jag kikat lite på TV och även gjort ett försök till en thailändsk nudel- och kycklingsoppa. Blev riktigt gott, men chilin jag använde var inte stark överhuvudtaget, hade gärna haft lite mer chilismak på soppan. Men som sagt, gott vare!

God nudel- och kycklingsoppa! Och två sparrisar för att få dit lite grönt.. haha



Linda

Du det där såg riktigt gott ut!

2011-09-02 @ 19:39:44
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: