9 augusti 2011

  2011-08-09 / 14:12:23 / Vardag /
Somnade till regn som smattrar på taket och vaknade upp till strålande sol. Inte helt fel. Så började dagen med en frukost ute i solen, så skönt! Dock blev det himla blåsigt och kallt efter ett tag.. Är sommaren verkligen påväg att ta slut nu? Hoppas att det kommer iaf några fler varma och soliga dagar!

Fick förresten hem två paket idag, ett med linser (lite mindre roligt) och ett med produkter från Body Shop. Fick nämligen hem ett erbjudande från Topphälsa om en prenumeration på 3nr + bodybutter, showergel och läppbalsam från bodyshop för 59kr. Tidningen är jag inte så intresserad av, men när man får ett bodybutter så billigt så tackar iaf inte jag nej.. ;)

Här kan du också ta del av erbjudandet :)



malin

Fin blogg! :)

2011-08-10 @ 02:07:47
URL: http://mallanc.blogg.se/
jessica

söt blogg, kolla gärna min om kampen att bli fri från min sjukdom!

2011-08-10 @ 21:05:15
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: