En dag i Göteborg

  2011-08-21 / 16:25:38 / Vardag /
Liseberg igår var riktigt kul! Åkte härifrån vid 9 och runt 12 var vi framme i Göteborg och redo att inta Liseberg! Blev dock lite väääl fint väder igår, så det var otroligt mycket folk som ville åka karuseller. Var alldeles för långa köer till allt, lite trist. Men, det var kul iaf! Och så måste jag nämna att AtmosFear var bland det värsta jag gjort. Fy faaaan vad äckligt det var! Uäääh.

Vägen hem fördrev vi med diverse billekar, och jaa jag och Linnéa är väll inte världsbäst när det kommer till film.. haha, men kul hade vi iaf! Trots att vi var trötta som as alla fyra när vi åkte hem.



Louise

Ja men eller hur! :D Jag satt igår kväll och kikade lite på flyg och hotell och jag hittade flyg tur och retur från Gbg till Stansted med Ruan Air för 672 kr var (kollade för 13-16 okt, går säkert att hitta billigare osv) och hittade ett hotell med rum för fyra där tre nätter skulle gå på typ 1020 kr var och då ingick det frukost samt att hotellet verkade ha ett bra läge. Haha, nörd, jag vet men jag vill verkligen jättegärna åka, ärligt talat alltså! :D Vill du och Anna träffas typ på torsdag och kika runt på resor till London och fika? :)

2011-08-21 @ 16:48:40
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: