Häst, godis och sushi

  2011-08-12 / 22:17:50 / Vardag /
Det var riktigt härligt att få hoppa upp i sadeln igen idag! Vi tog oss en varsin häst och för min del blev det Trick, underbara ponny. Blev nästan 2h ute i skogen, hur härligt som helst! Känner dock redan att det gör ont i sittbenen nu.. :)

När jag kom hem var det bara snabbt in i duschen och sen slänga i sig lite käk och strax efter det kom Louise, Linnéa och AnnaSofia hit. Blev en maaaassa godisätande och pratande. Mysigt!

När flickorna gått hemåt så gjorde jag älskling sällskap i sovrummet för att se vad han hade för sig, råkade dock somna till och sov i 2h.. Skönt var det iaf ;) Och nu ikväll har vi kollat på en serie och käkat mat, äntligen fick jag min sushi! Gott gott gott var det.

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. 22.18 en fredagskväll ;) Men är man trött så är man!

Fina Trick. Bild lånad från CRK.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: