onsdag 28 december

  2011-12-28 / 13:33:28 / Vardag /
Sitter här i soffan och sjunger med högt i låtarna på spotify. Tur att ingen hör, får vackert låter det inte.. :)

Igår var det dags att jobba igen efter julledigheten. Åkte lite tidigare till Karlstad för att kika om skorna jag spanat på ett tag fanns kvar.. Och det gjorde dom som tur va! Så nu är jag ett par skor rikare. Kikade även in på Gina och köpte mig en blus och en skjorta på rean. Billigt och bra.

Sen blev det jobb fram till 21, och sen när jag kom hem var Linnéa och Björn här. Så då blev det att spela kort, så kul så! Hade dock varit roligare om man kunde få vinna också.. :P

Nu ska jag om ett tag kila ner på stan för en fika! Sen blir det lite diverse ärenden runt om i stan och ikväll hem till Anna! =)

Blusen är egentligen turkos och inte blå som på bilden..

Nya fina skorna :)



Hellolinda

Riktigt fina skor!

2011-12-28 @ 22:15:30
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: