10 januari 2011

  2011-01-10 / 23:45:45 / Vardag /
Så är ännu en trevlig dag snart slut. Sov tills pappa ringde och väckte mig, vilket var tur för annars hade jag nog sovit aaalldeles för länge.. Lite senare kom älskling och hämtade upp mig och så blev det lite handlande och en tur på stan för att köpa saker jag behöver till resan och boka tid för synundersökning.

Sen mötte jag upp AnnaSofia, Anki och Sandra och gick till AS för att äta resterna av den goda chokladtårtan, mumma. Blev en omgång Buzz idag igen, dock var inte Egot i högform idag.. Efter det fick jag skjuts hem och här hemma har det gjorts ceasarsallad som vi avnjutit framför tvn.

Det var min dag det, inte så intressant, men nu vet ni vad jag haft för mig iaf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: