17 januari 2011

  2011-01-17 / 21:47:03 / Vardag /
Vaknade när Steven åkte till jobbet imorse, men låg kvar i sängen nån timme och läste lite och bara drog mig. Så skönt att inte behöva gå upp tidigt, fasar inför när jag ska börja jobba igen..

Denna gråa, slaskiga, trista vinterdag har det iaf inte hänt mycket. Vill ju vara ute och gå in mina skor innan vi åker nu på lördag men eftersom att jag inte känner för att halka och dö på dom numera galet isiga vägarna så har jag hållit mig inne. Förutom en kort promenad till pappa då där jag har hämtat ryggsäcken och en del saker som ska packas ner.

Har även skrivit en packlista så att jag har lite koll på vad som ska med och inte. Den blev ganska lång, får se hur mycket jag får plocka bort sen. Men det blir nog bra tillslut :)



Darksess

Underbar bloggdesign du har!

2011-01-17 @ 23:38:19
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: