4 januari 2011

  2011-01-04 / 22:26:24 / Vardag /
Seg dag, har varit så grymt uttråkad. Nooot fun. Sov länge och låg och drog mig ett bra tag med älskling innan vi kom upp ur sängen. Blev lite matlagning och sen åkte han till jobbet. Maten blev för övrigt riktigt god, kyckling i kokosmjölk med lite diverse saker i och råris och en liten tomat-, rödlökssallad till det. Muums, som Maria Montazami skulle sagt.

Nu på kvällen har jag kollat på film igen, blev Planet 51 idag. Älskar animerade filmer, men denna hamnar inte på topp 10-listan direkt. Men helt okej var den :)



EmbLeM

Åh jag som precis vad sugen på kyclinggryta och ris! :D Men jag kan inte receptet på nån =/



Otroligt fin blogg btw, den fick mig att inte bara klicka vidare på mer-trafik :)

2011-01-05 @ 16:49:23
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: