But why is the rum gone?

  2011-01-08 / 15:21:13 / Allmänt /
Hello world!

Emma har inte tid att blogga utan har överlåtit detta en ännu bättre bloggare, ME!

Just nu står Emma i badrummet och säger att hon ska göra sin fin, men eftersom hon redan är världens finaste förstår jag inte riktigt vad hon gör där. Bäst att lyssna och le, därefter nicka. Works perfectly!

En annan blir gräsänkling i några timmar när min Emma ska iväg till Charlies och äta sig mätt tillsammans med Maud och Ulla. Egentligen heter dessa fruntimmer Madde och Anna, varför de har fått dessa smeknamn förstår jag mig inte riktigt på. Emma kallas förövrigt Gerd, mkt vackert! =)

Snart ska vi bege oss till Coop för att införskaffa oss lite föda och drycka Det blir ett par liter Coca-Cola åt mig, mums mums, och lite chips till älsklingen. Inte omöjligt att vi även fyller på chokladförrådet, man vill ju inte vara utan choklad när älsklingen blir sugen.

Nej nu ska jag nog byta om från mina mysisar till ett par jeans, vill ju inte se för slapp ut när man går på Coop med en så fin flicka som älsklingen :)

Until next time, cheers!


elina

åh gud vilken fin design du har :)

2011-01-09 @ 22:09:56
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: