Bookworm

  2011-06-08 / 14:52:21 / Film/tv/böcker /

Bokälskare som jag är så är jag nu riktigt sugen på att beställa hem lite nya böcker att läsa! Plöjde igenom 13 böcker när vi var i asien och lässuget sitter i än, så behöver lite nytt att läsa. De ovan står högst på önskelistan över böcker jag vill ha!

 

Livet Deluxe är ju fortsättningen på Snabba Cash, vill ju läsa Aldrig fucka upp också, men Livet Deluxe lockar mer eftersom att den handlar om samma personer som i Snabba Cash. Den verkar riktigt bra iaf!

 

Och Roslund & Hellström är ju riktigt grymma författare, alla deras böcker är helt sjukt bra! Så Tre Sekunder är ju nästan ett måste att läsa för mig.

 

En ny kokbok i hyllan vore ju inte heller helt fel så nu när recepten från Sveriges Mästerkock finns som bok så vill jag väldigt gärna ha den..

 

Aahh jag som inte borde göra av med mer pengar.. Beställa eller inte beställa?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: