Pool och sjö

  2011-06-30 / 22:09:23 / Vardag /
En tredje dag med helt kanon väder, helt underbart! Så blev att traska hem till pappa idag med och sola och bada. Har dock bränt mig lite nu.. Men men. Efter ett tag kom även Anna, Anton, Peter och Mahmoud och gjorde mig sällskap och badade ett tag.

När klockan närmade sig halv 5 stack jag och mina två resekompisar, haha, till Varnumhälsan för att ta tredje och sista twinrix-sprutan. Så nu är jag vaccinerad sisådär 20 år till iaf. Skönt att slippa ta sprutor på ett tag..

Och efter det handlade jag och Anna lite käk och stack ut till skärgården och mötte Malin. Tog båten ut på sjön och la oss på några klippor sen där vi åt lite gott, pratade och hade det bara riktigt gött.

Dock började det komma riktigt mörka moln inifrån stan, så tog då vårt pick och pack och åkte in. Men hade en riktigt mysig kväll med bästa brudarna iaf!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: