Kota Kinabalu

  2011-03-06 / 10:12:59 / Sydostasien 2011 /
I torsdags kom vi fram till Kota Kinabalu dar vi fortfarande befinner oss. Snacka om att det ar skillnad pa den har staden och de andra vi besokt pa Borneo! Otroligt mycket renare, fraschare och modernare. En mysig liten stad ar det. Har spenderat dagarna med lite shopping, massa god mat (kanske lite for mycket god mat) och ett biobesok. Sag pa Sanctum i 3D, ratt laskig film och jag ska aaaaldrig bege mig in i en grotta, eller dyka for den delen heller! Usch.

Igar var vi aven ute pa en o har utanfor KK, var dar och badade och solade och snorklade. Sag en massa fina Nemo-fiskar och en hel del andra fargglada fina fiskar. Sa kul sa. Pa kvallen igar blev det restaurang besok dar vi slog pa stort med forratt, huvudratt och efterratt. Var ju trots allt Stevens sista kvall.. Och efter det gick vi till en bar och fortsatte dricka lite gott och sadar.

Idag har vi varit pa sondagsmarknaden och handlat lite smasaker och aven varit till Big Apple Donuts & Coffee och at de godaste donutsen jag nansin atit! Muuuuums filibabba! Blev aven lite shopping i kopcentret dar, ett par nya Converse for min del.

Sen blev det tillbaks dit dar vi bor och sen saga hej da till Steven som nu ar pa flygplatsen och ska borja resan hemat. Saknar redan min prins! Dom har tva veckorna har gatt alldeles for fort..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: