En dag i Emmas liv

  2011-05-23 / 23:24:51 / Vardag /
Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om, så medans älskling låg kvar och sov så klev jag upp och åt frukost och gick sen ut på en timmes powerwalk.

Efter det gjorde jag egen müsli, något jag tänkt göra vääääldigt länge men inte fått tummen ur röven förens nu. Direkt när den kom ur ugnen så traskade jag ner mot stan och mötte Anki och AnnaSofia för en fika på Paus för att småfira Ankis födelsedag! Gick hem till Anki sen och spelade biljard och sjöng singstar och hade det trevligt!

Sen nu ikväll blev det filmkväll innan Steven kom och hämtade upp mig för en liten stund sen, och ja, det var min dag det :)

image48

Kollade bl.a på Pocahontas, älskar den filmen!



Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Jag är inte för att "spamma" men jag måste snabbt bli av med mina inbjudningar till Bloggsvar eftersom de snart försvinner. Därför lottar jag nu ut 3 inbjudningar på min blogg! Om du vill vara med i utlottningen, klicka här; http://softecho.blogg.se/2011/may/utlottning-inbjudan-till-bloggsvar.html



Nathalie Agnekil

2011-05-24 @ 16:33:37
URL: http://softecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: