Fredag den 21e maj

  2011-05-21 / 00:39:52 / Vardag /
Har haft en riktigt trevlig dag måste jag säga. Började med frukost i soffan framför en film, sen gick jag hem till pappa och hämtade paket som kommit till mig, gick på en liten promenad med Wilma, åt mat där och sen hem igen en snabbis innan jag gick ner på stan och mötte Louise, Linnéa och Anna. Var så längesen jag träffade Louise och Linnéa så det var riktigt kul!

Efter det hem en snabbis igen och sen hämtade AnnaSofia upp mig och sen även Sandra och sen åkte vi hem till AnnaSofia och kollade på tv och film och åt godis och sådär och hade det mysigt.

Och nu är jag hemma igen och ligger i sängen och kollar på några avsnitt Grey's (får inte plats i vardagsrummet eftersom att det är helt fullt med spelnördar där inne.. ;) ). Är supertrött men sovandet får vänta tills det blir tyst här hemma.. :P

http://www.boomtron.com/wp-content/uploads/2010/09/greys-anatomy.jpg



Anonym

nämen... jag som trodde det var maj! :O

2011-05-21 @ 15:15:19
URL: http://somelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: