Hemma bra men borta bäst

  2011-05-19 / 10:59:08 / Allmänt /
Sitter och kollar på Eat, Pray, Love när Liz är i Italien, Indien och Indonesien. Sitter även och läser lite olika bloggar av folk som är ute och reser och är måttligt avundsjuk. Om jag känner mig deprimerad för att jag är i kalla Sverige och inte på en strand i Malaysia? JA! Om jag vill åka igen, typ imorgon? JA! Om jag redan börjat kolla på nästa resa och planerar hur jag ska ha råd? JA!!

Några dagar här hemma räcker, nu vill jag packa ryggsäcken och dra igen!!

Tummen ner för att vara hemma från the big trip



Rebecca

Ush, jag vill också åka någonstans! Har inte varit utomlands på typ fyra år :(

2011-05-19 @ 11:25:22
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: