Time flies

  2011-05-16 / 12:07:56 / Sydostasien 2011 /
Nu har jag varit hemma i lite mer än två dagar, och OM det känns konstigt! Det känns som att jag inte varit borta överhuvudtaget, att jag varit ute och rest i asien i 3 ½ månad finns bara inte. Att ta in alla intryck och allt vi sett lär nog ta ett tag. Vi har ju verkligen varit med om så otroligt mycket på den här resan att jag inte förstått det riktigt än.

Men det känns ändå skönt att vara hemma igen. Det är skönt att slippa ha sitt liv i en ryggsäck, att allt är så fräscht, att slippa alla djur och speciellt spindlarna, att inte vara svettig konstant, att man kan äta i princip allt utan att bli magsjuk, att få sova i en skön säng och att få vara med min fina prins igen! Livet här hemma är rätt bra ändå, för ett tag iaf..

Helgen som gått har varit helt fullspäckad ungefär. Fredagskvällen när vi kom hem blev det bara att mysa i soffan med min älskling som jag saknat helt galet mycket. I lördags var vi iväg på dop som var så fint så och igår var vi först och kollade på en lägenhet, sen var vi och kollade på baseball i Karlskoga och sen for vi hem till mamma i Karlstad där det blev mat, bildvisning och fika. Himla bra helg har jag haft! :)

Utanför Sultan Omar Ali Saifuddien Moskén i Brunei :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: