7 november 2011

  2011-11-07 / 21:12:55 / Vardag /
05.40 imorse klev jag upp för att göra mig iordning och sen åka till jobbet. Och oooom jag var trött?? Har sovit sjukt dåligt inatt pga hosta som inte ville ge sig och en viss babe som snarkade, så när alarmet ringde ville jag bara lägga mig ner och dö. Typ. Så dagen på jobbet blev galet seg och jag gäspade en gång i minuten, men tillslut fick jag åka hem! :)

Gårdagen var iaf trevlig med lite grejande här hemma och sen film och godis på kvällen med AnnaSofia. Såg på Never Let Me Go, en ganska vacker kärlekshistoria egentligen men ändå så otroligt skrämmande och sorglig film. Jag gillade den iaf!

Nej nu ska jag gå och lägga mig och det ska bli sååååå skönt!!!

http://libcom.org/files/images/blog/never%20let%20me%20go.jpg



malin

den där ska ja kolla på nu. har dock blivit lite besviken när jag följt dina filmtips på senaste tiden, så ja är skeptisk ;)

2011-11-08 @ 19:51:47
malin

ja fatta iingenting!! va är de dom ska göra, varför ska dom göra de där dom nu ska göra??

2011-11-09 @ 10:26:50
Malin

men shit, de va de ja fattade de som, men tyckte de lät så stört! Vadå varför de? Och finns det på riktgt??

2011-11-09 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: