7 oktober 2011

  2011-10-07 / 22:27:00 / Vardag /
Sitter med ansiktsmask på och tittar på Idol. Alltså, Molly och Amanda F är grymma. Så sjuuukt bra. Tänk om man ändå kunde sjunga..

Idag blev det mysa länge med babe innan vi klev upp. Blev då sen frukost och serietittande i soffan. Sen har vi även varit lite duktiga och städat, tvättat och diskat. Så nu är det så rent så här hemma! Och så fick vi lite besök också så då blev det gofika.

Nej nu börjar det trilla av små bitar från ansiktsmasken så ska ta och skölja av den nu. Ciao!



Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram

2011-10-08 @ 17:00:08
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: