God morgon!

  2011-10-10 / 06:11:29 / Vardag /
Idag är jag uppe med tuppen. Om 20min är det dags att cykla iväg för att jobba. Denna vecka är det jobb 6 av 7 dagar som gäller. Mån - fre här i Kristinehamn och i Karlstad på lördag. Längtar redan tills på söndag då jag får sova ut ;) Haha. Att gå upp halv 6 är inte kul alltså..

Aja. Gårdagen var iaf så bra så. Långmys med älskling på förmiddagen och sen kom mamma och hälsade på och även två spelsugna pojkar. På kvällen gick jag till AnnaSofia där det blev film och massagedejt. Såg på Melancholia, den där filmen av Lars von Trier. Första halvan var tråkig och andra halvan var bra! :)

Men nu ska jag plocka ihop matlåda och allt sånt som ska med. Ciao!




Lina Holgersson

Heej :)

Det är inte jag som skickar produkterna, utan det gör stockholmsgruppen själva.

Om du vill så kan du gå in på deras hemsida och maila och kolla vart dem är.



Kram //Lina

2011-10-13 @ 20:42:19
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: