Lite Oslo

  2011-10-31 / 21:32:05 / Party /
Var som sagt i Oslo i helgen för en snabbvisit hos AnnaSofia. Så i lördags mötte jag upp Anna på stationen och hoppade på tåget mot Norgelandet. Blev lite förfestande på tåget och när vi kom fram till Oslo mötte vi upp As & co, och bland det första jag gjorde var att dra mig och slå ansiktet i en sten. Skrapsår, blåtira och uppsvullen blev resultatet, braaa där.

Sen blev det iaf halloweenfest hela kvällen! Hade riktigt kul och det var riktigt trevligt folk :) Dagen efter blev det chill, käk och städning och sedan tåg hem. När jag var hemma gjorde babe mat och sen mystes det framför tvn :)



rebecka

fin blogg!

besök gärna min :)

kram.

2011-11-02 @ 12:59:34
URL: http://rebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: