Pan Am i höstmörkret!

  2011-10-23 / 21:42:00 / Film/tv/böcker /
Sitter och äter lite glass direkt ur förpackningen och kollar på Pan Am. Älskar den serien! Definitivt en serie som jag ska följa i höst. Om det verkligen vore så glamouröst att jobba som flygvärdinna på riktigt som det är i serien och jag inte var flygrädd så är det ett jobb jag skulle vilja ha!

Annars då.. Har inte hänt mycket i helgen. Igår låg jag i soffan hela kvällen och kollade på 2½ film och ett grey's avsnitt. Tråkig kväll. Och idag har jag varit på en skön powerwalk i solen, myst med babe, varit en sväng på Maxi och ätit god kantarelltoast till kvällsmat :)

http://blogg.skanskan.se/nojesbloggen/files/2011/10/Pan-AM-TV-Poster-1.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: