Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp

  2011-09-25 / 15:50:47 / Vardag /
Har haft en riktigt bra helg :) I fredags blev jag upphämtad av Eivy och så for vi ut i skogen där vi plockade trattkantareller. Fanns huuuur mycket som helst. Så efter några timmar åkte vi tillbaka och hämtade mer påsar, tog en fikapaus och hämtade även upp Steven. Sen var vi ute och plockade tills det blev mörkt. Och senare på kvällen åkte jag till AnnaSofia där även Frida var så blev det lite filmmys :)

Igår blev det en massa bakande på dagen och på eftermiddagen kom Stevens familj hit och firade honom lite i förskott. Babe fyller ju år imorn :) Blev även en massa svamprensade och så. Höll på huuuur länge som helst. Och på kvällen lagade vi mat och såg film här :)

 



axelina

åh, gud va mysigt att plocka svamp! ditt inlägg gjorde mig allderles varm :)

2011-09-25 @ 17:03:14
URL: http://axze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: