Take me as I am

  2011-09-30 / 13:44:26 / Vardag /


Här har jag känt mig fri
Här har jag blickat framåt
Men ofta tittat ner
Jag är nog inte det du drömmer om
Men jag är det du ser


Jobbet igår gick bra. Supertrevliga personer som jag hade utbildning samtidigt som, kul kväll. Så nästa vecka blir det jobb, jobb, jobb.

När vi slutat mötte jag upp mamma, Helena och Rebecka. Blev en sväng inne på H&M där jag köpte mig ett par löpartights. Äntligen har jag nånting skönt att ha på mig på powerwalksen. Var ju tjejlväll på MittiCity igår så var gaalet mycket folk på stan, trots att klockan var 9. Och efter det fick jag skjuts hem av Helena. Väl hemma blev det lite käk som babe gjort och sen läggdags!

Idag händer det inte mycket. Gick inte upp förens 11, vet inte när jag gick upp så sent sist. Men skönt var det att ligga i sängen och dra sig. Men nu ska jag ta och diska lite, tjohoooo.


Ida

Hej, tänkte fråga.. du har beställt aco spotless kittet elr hur? men du använde bara kampanjkoden så det blev 0kr och sen tog förskottsbetalning osv? man behöver ej göra ngt mer elr hur? :)

hoppas du kan svara är lite virrig haha, beställde nyss.. jag menade bara eftersom om man ska betala för det (vilket vi inte ska) då ska man ju sätta in pengar, men nu kommer väl paketet ändå eller hur? eftersom det blev 0kr.

2011-10-01 @ 01:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: