RYG-CIA och tillbaka

  2011-09-18 / 16:58:23 / Resor /
Igår kom jag hem igen efter 4 härliga dagar i Rom. Det var sol, klarblå himmel och över 30 grader i skuggan varje dag. Lite väl varmt för att vara i en stad och gå omkring en massa alltså, men ändå bra mycket skönare än höstrusket här hemma!

Vi har promenerat runt i Rom såpass mycket så att fötterna nu är fulla av skavsår och blåsor. Så nu tänker jag inte gå långt på ett tag kan jag ju säga.

Sen har vi även ätit SÅ god mat och SÅÅ god glass. Gott gott gott. En bra resa har det varit, skönt att vara ifrån vardagslivet lite.

Fontana di Trevi

Steven på Piazza Navona

Utanför Palazzo Venezia

Tartufo! Gooott.

På Colosseum

Inne på Palatinen

En del utav Rom

Inne i Peterskyrkan

Älskling uppe i kupolen på Peterskyrkan.

Utsikt från kupolen

På en restaurang en kväll

Vilopaus i värmen

Pantheon



Louise

Nej för det här blev man ju inte lite avis på! ;) Den där glassen skulle jag kunna döda för just nu! ;)

2011-09-18 @ 22:13:04
URL: http://loaa.blogg.se/
FOTO I NORR - MARIE

mysiga bilder :)

2011-09-22 @ 08:31:21
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: