18 april 2012

  2012-04-18 / 14:12:37 / Vardag /
Hallå hallå. Har precis varit och handlat ingredienser till bröd på Rema, imorgon innan jobbet blir det minsann brödbak här hemma, ska fylla upp frysen lite tänkte jag :) Annars då? Händer inte mycket här, förutom jobb. Satt och läste i en resetidning förut, så nu är jag så sjuukt taggad på att spara ihop till en långresa!! ååh jag vill åka nu nu nu! Det suger ordentligt i resetarmen alltså..

Iaf, jag och Lizzie gick till Fretex (frälsningsarmén) igår och kikade på möbler. Hittade inte mycket, men en spegel fyndade jag iaf! Endast 75 spänn och jag tyckte det var så fint med texten på den :)



Anneli

Fin blogg!:D

2012-04-19 @ 12:03:40
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: