En helg i stan

  2012-04-09 / 15:02:10 / Vardag /
Har haft en så himla bra helg verkligen! I lördags kväll kom mina bästa bruttor hit och åt tapas och drack vin och tjattrade som aldrig förr! Vi hade så himla mycket att ta igen, och det var så sjukt kul att äntligen ses alla fyra igen! Har saknat oss så himla mycket så jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Vid halv 12 eller nånting gick vi iaf iväg till Statt där vi dansade tills det stängde, kul var det :)

Igår mådde jag som jag förtjänade, trött, bakis och lite smått förkyld. Inte helt på topp med andra ord.. Men klev upp, klädde mig och sen åkte vi till Stevens föräldrar och åt massa god påskmat. Blev så mätt att jag höll på att somna efteråt.

Senare åkte vi och hämtade upp Linnéa och Björn och åkte mot Karlstad där vi gick på bio. Såg filmen Hunger Games, och den var braaa! Fast boken är definitivt bättre, men så är det ju alltid.

 



Louise

Åh, har du läst boken/böckerna? Lånade eller köpte du dem isf? :) Saknar dig och Anna, skulle vara roligt att ses snart! Kramar!

2012-04-11 @ 16:58:56
URL: http://loaa.blogg.se/
Jennie

Hej! Kul att du hitta min blogg! När jag började jobba för logent så var det på HMs lager jag jobba i typ 5 månader. Där va det inte så mycket jobb men 3-4 gånger i veckan iaf. Sen fick jag jobb på ett lager som heter DSV genom logent och där var jag från januari-december och jobbade 5 dagar i veckan hela tiden. Tror det gäller att ha tur om man får jobb hos dom, eller så ska man helst ha truckkort för där finns de flesta jobben :) Tjänade 135 norska i timmen, men om man skulle vart direkt anställd av lagret så är lönen betydligt högre! Lycka till!

2012-04-11 @ 22:56:32
URL: http://jennieklarman.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: