Fin helg

  2012-04-29 / 20:09:54 / Vardag /
Det är SÅ underbart väder nu! åh jag älskar det! Igår fick jag bärhjälp av Anna och hämtade ett tv-bord till mig, sen gick vi ut och satte oss i parken med en varsin chailatte och njöööt av solen. På kvällen blev det chillande i köket och massa skratt till roliga youtube-klipp innan jag stack iväg för att jobba natt.

Och ja, jobba blev det verkligen. Hårt och länge (eller längre än vanligt iaf), faan vad folk det var på McD inatt. Slutade typ halv 7 imorse, så vid 7 var jag äntligen hemma och kunde gå och lägga mig. Då var det strålande sol och klarblå himmel, inte kul att gå och sova då..

Men men, ett par timmar senare vaknade jag, och då blev det att bre mackor och ta med ut till parken för att sitta där och njuta av solen idag också med Anna. HUR varmt som helst! Så galet skönt var det idag. Och nu är jag hemma igen, men ska iväg och möta Malin på stationen när hon kommer senare! Wiie :D

Såhär soligt och fint var det när jag slutade jobbet imorse :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: