Flyttat

  2012-04-13 / 14:36:09 / Vardag /
Hej där! Är sen i tisdags tillbaka i Oslo, och har inte orkat blogga sen jag kom hit. Men nu tyckte jag att det var dags! De senaste dagarna har jag inte gjort mycket mer än att jobba. Förutom igår, då hade jag fullt upp hela dagen med att flytta! Packade ihop alla mina saker och bärde allt till nya lägenheten, så inatt har jag sovit första natten här, på en madrass på golvet i ett rum med bara väskor typ. Haha, men imorn kommer ett lass från IKEA med säng och en liten bokhylla! :)

Idag vankas det jobb från 15.30 - 23.00 och sen 01.00-05.00, har sovit riktigt skönt och är pigg som tusan nu, så får hoppas att det håller i sig tills 6 imorn bitti när jag kan gå och lägga mig.. ;) Men nu ska jag ta och kila ut i köket och göra mig nånting att äta innan det är dags att gå till jobb nr.1 :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: