Myspyshelg

  2012-04-23 / 01:32:44 / Vardag /
Har haft en så galet mysig helg med min älskling som var här på besök i helgen. Mötte upp honom på bussterminalen i fredags och blev sååå glad när jag såg honom! Resten av fredagen blev det ett besök på Oslo City där småsaker till mitt rum inhandlades på Claes Ohlsson, sen blev det god mat, film och godis på kvällen.

Igår var vi till Ikea och köpte gardiner till mig, så nu börjar det bli lite fint här inne! Och Ikea är verkligen bra skit alltså, gardiner för 29 spänn är ju rätt okej.. ;) På kvällen blev det god mat, film och godis igen innan det var dags för mig att sticka iväg och jobba natt.

Och idag har vi bara varit hemma och myst och tagit tillvara på tiden tillsammans innan vi åkte till centralen och vinkade hej då till varandra. Saknade honom sekunden efter att tåget rullat iväg, min fina Steven. Men om två veckor ses vi ju igen :)

Resten av dagen har jag bara varit hemma och slappat och grejat och umgåtts med mina härliga rumskamrater eller sambosar eller vad man nu säger. Så summa summarum, en bra helg har det varit! Och nu är det dags att sova vilken ska bli så skönt så!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: