29 augusti 2012

  2012-08-29 / 20:13:06 / Allmänt /
Onsdaaag, och endast TVÅ dagar kvar tills helg. Jag längtar. Bara två dagar till jag behöver tvinga mig upp vid 05.40, sen får jag äntligen sova ut.
 
Idag vaknade jag upp ensam när alarmet ringde, har haft bästa Malin här sen i torsdags så det känns lite ensamt nu när jag är själv igen. Har haft det så trevlig så dom senaste dagarna, har varit på lägenhetsvisning, shoppat på IKEA, bärt en tung säng genom halva stan, käkat tacos och druckit halvgoda drinkar och gjort lite annat smått och gott.
 
Och ikväll är jag som sagt ensam, roar mig med att tvätta sängkläder och plocka iordning på rummet. En dusch och några avsnitt Community blir det nog också innan det är dags att sova :)
 



madde

Haha snygg sallad :p

2012-08-30 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: