Krhamn, bröllop och fina vänner.

  2012-08-20 / 20:41:00 / Allmänt /
Har haft ett par intensiva, men väldigt bra, dagar hemma i Kristinehamn! Åkte hem i fredags kväll och väl hemma lagade älskling god mat åt oss och sen kom det förbi en massa pojkar och fyllde upp vardagsrummet för att kika på film.
 
I lördags var det dags för David och Rebeccas bröllop! Och det var så galet fint verkligen. Tråkigt med vädret, men det blev riktigt bra ändå. Fin ceremoni, god middag, champagne och kul kväll sammanfattar nog dagen :)
 
Sen igår var det dags för bakiskäk med Malin, Madde och AnnaSofia. Pizza ute i solen var inte helt fel. Sen hängde vi resten av dagen tills det var dags för mig att hoppa på tåget hem till Oslo igen.
 
Kom i säng rätt sent igår, så idag har jag varit hur trött som helstpå jobbet och det var ganska mycket att göra, vilket inte var en så bra kombination. Dessutom är det måndag idag vilket är ganska deprimerande. Ser redan fram emot helgen!
 
(Hade inte kameran med mig i lördags, därav de kassa bilderna)
 


sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2012-08-21 @ 18:31:06
URL: http://www.sellwin.se
Emil

Hej!
Jag heter Emil och har utvecklat tjänsten SMS-Länkar som du kan läsa om på http://www.smslankar.se. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig för att diskutera ett eventuellt samarbete. Kontaktuppgifter finns på hemsidan.

Emil, SMS-Länkar

2012-08-21 @ 19:43:07
URL: http://www.smslankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: