20 december 2012

  2012-12-20 / 19:11:16 / Oslo /
I tisdags åkte jag hem till Kristinehamn efter jobbet för att igår ta ett sista farväl av mormor. Det var en ledsam men ändå fin begravning. Kommer kännas tomt utan mormor på julafton i år..
 
Åkte tillbaka till Oslo igår kväll för att jobba idag och imorgon innan det är dags för "jullov". Blev lite övertid idag för att förbereda inför imorgon då vi har massor att göra. Ska bli skönt att sätta sig på tåget igen efter jobbet imorn och åka hem till min prins. Sätta mig lär jag ju dock inte få göra, tåget är fullbokat och platsreservation går inte längre att boka. Så det blir antagligen att stå de timmarna hem. Kul.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen packa ner det som ska med hem! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: