10 februari 2012

  2012-02-10 / 12:52:00 / Vardag /
God morgon!

Vaknade inte förens 12 idag, var såå trött efter att ha rest i typ 20 timmar.. Nu är vi iaf hemma från Thailand igen. Från 30 grader till -3, från sol, palmer och sandstränder till mulet, grått och kallt. Inte kul!! Ville verkligen inte hem.. Men här hemma fanns ju iaf min Steven som jag saknat så! Var underbart att få krypa ner under täcket med min man som fick värma mig i denna kyla och kolla på ett avsnitt Once Upon a Time.

Bilder och så från Thailand kommer senare idag, först ska jag packa upp, köra igång nån tvättmaskin och plocka iordning allt. Ciao!



Aceline

Vilken mysig blogg du har! Kram :)

2012-02-11 @ 01:37:02
URL: http://aceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: