22 januari 2012

  2012-01-22 / 10:56:00 / Vardag /
God morgon! Sitter i morgonrocken och en knut på huvudet fortfarande. Ska fortsätta göra det ett litet tag till och kolla på nån film tror jag innan jag kör igång dagen.

Igår klippte jag håret lite, eller ja, mamma klippte håret på mig, och på eftermiddagen firade vi mamma och Tomas som båda fyllt år. Blev massa gott fika som vanligt, gott gott! Svänge förbi Maxi påväg hem och köpte godis, sen blev det att kolla några avsnitt av Suburgatory och äta massa godis med älskling resten av kvällen. Myspys.



Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig måndag och en bra start på nya veckan :)

2012-01-23 @ 13:35:32
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: