6 januari 2012

  2012-01-06 / 10:51:00 / Vardag /
God morgon! Misstänker att dom flesta sover nu efter att ha varit vakna länge inatt och kollat på JVM? Kul att dom vann! Björn, Linnéa och Johan kom hit och kikade på matchen hos oss, jag gav dock upp redan innan matchen börjat. haha var så tröööött! Har dessutom gått och blivit förkyld, så det gjorde att jag var lite extra sliten.

Nämnde i förra inlägget att det var spelkväll här också i förrgår, kul kväll! Plump och Galenpanna spelades. Jag förlorade stenhårt i plump.. haha. Innan alla kom hit så lagade jag och Steven riktigt god mat förresten! Saffranspasta med kräftor. Mums mums. Recept kommer!

Nu ska jag ta och gå upp och klä mig. Senare idag blir det att åka till svärisarna och äta mat! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: