Fisk och så

  2012-01-18 / 21:35:55 / Vardag /
God kväll alla glada människor!

Snön öser ner utanför och här sitter jag i soffan och är sådär härligt proppmätt. Eller ja, nu snöar det visst inte längre. Men det gjorde det förut.

Har varit i Karlstad idag. Åkte dit förut idag med pappa och becka och mötte upp erik där för en fika. Blev att kolla i några affärer på Bergvik sen. Köpte mig en bikini för 49 spänn. Har inte provat den dock, men får hoppas att den passar.

Har för övrigt lagat till en förbaskat god fisksoppa ikväll. Serverades med en bit surdegsbröd, bästa brödet jag bakat hittills faktiskt. Recept finns här (jag hade även i russin i brödet, och det blev kalasgott).



Nu ska jag fortsätta kvällen med lite serier. Blir nog Once Upon a Time och Suburgatory ikväll! :)


Margareta

Få saker är så gott som surdegsbröd och en smarrig fisksoppa. Måste testa ditt recept.

2012-01-19 @ 12:59:39
URL: http://fuelforlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: