I Thailand!

  2012-01-27 / 08:31:11 / Resor /

Aaahh det är så sjukt härligt med sol, värme och hav igen! Har dock redan lyckats bränna mig, så måste hålla mig undan solen ett tag.. haha lyckat. Men men, jag har ändå ganska många dagar kvar att hinna sola på. Och gudars vad gott det är med thaimat! Och all frukt! Och kokosnötter! Jag njuter för fulla muggar här nere.

Vi bor i en lägenhet vid Karon Beach nu, ska vara här ett par dagar/en vecka nånting och sen åka till nån ö tror jag. Lägenheten är superfin. Tre sovrum, ett stort vardagsrum och ett suupernice badrum. Sen är det en pool precis utanför dörren och en jacuzzi precis utanför ett av sovrummen! :)

Nu är det dags för käk tror jag, ha det bra hemma i kylan alla! ;)


Utanför ett av sovrummen.

Kokosnöt! GOTT!

Det tar sjukt lång tid att ladda upp bilder så får bara bli två stycken..



Emelie

Gud vad skönt de ser ut :) Sånna bilder får en bara att längta ännu mer till sommaren.

2012-01-29 @ 14:04:10
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: