28 juli 2012

  2012-07-28 / 19:48:43 / Vardag /
Igår efter jobbet tog jag tåget hem till Kristinehamn där jag nu befinner mig. När jag kom hem igår hämtade älskling upp mig och så åkte vi till hans föräldrar där vi fick grillat och ett glas vin. Gott! Och så skönt att kunna sitta ute i det fina vädret och äta, inte något man blivit bortskämd med den här sommaren direkt.
 
Denna lördag har jag packat och plockat lite här hemma och även bakat en jordgubbs- och rabarberpaj med vit choklad som jag tog med hem till pappa där det blev god mat och fika eftersom att han fyllt år. Bokstavligen rullade hem därifrån sen, är fortfarande sjukt mätt.
 
Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt och kanske se nån film. Sen vid 12 inatt kommer Louise och Rickard och hämtar upp oss och då bär det av mot Arlanda. Tidigt imorn bitti lyfter vi mot Kreta, jag lääängtar! :D
 
Vädret ser ut att bli jämt liiite bättre än här hemma :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: