Oreokake!

  2012-07-01 / 21:53:36 / Vardag /
Har bara varit hemma hela dagen idag, och det har varit såå skönt! Har varit så stressad och spänd efter en vecka på nytt jobb och två helt galna nätter på mcd, så har varit skönt att slappna av idag. I fredags natt blev det bara 20min på "mitt" mcd, sen fick jag hoppa in i en taxi och åka till ett annat mcd i centrum där det var sjukt mycket folk efter gratiskonserten i stan, så galet mycket att göra den natten.

Och inatt var det 5 pers som inte dök upp på jobb, så det var räääätt stressigt inatt, inte kul. Så har njutit av att bara vara hemma och slappa idag. Skönt! Och ikväll lagade jag god trattkantarellpasta som vi njöt av här och Amna hade bakat en Oreokake som var SJUKT god! Alltså ni kan nog inte förstå hur sjukt god den var, we were in cakeheaven.. Mums.

Nu ska jag försöka sova, vilket kan bli svårt efter allt socker jag precis ätit. Men imorn är alarmet ställt på 05.20 igen..



Mickan

Måste få receptet!:)

2012-07-02 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: