7 juli 2012

  2012-07-07 / 22:32:33 / Vardag /
Igår efter jobbet hoppade jag på tåget och åkte hem till Kristinehamn. Väl framme blev det god mat med älskling och sen kom Linnea och Björn förbi och kikade på En Gång i Phuket, kul film faktiskt! Och trevlig kväll!

Idag sov jag och älskling lääänge, var så mysigt att ligga och lyssna på regnet som smattrade mot fönstret.. Efter att vi klivit upp gjorde jag en cheesecake, sen stack Steven till jobbet och Anna och Madde kom hit på en fika. Myspys! Nästan hela FK samlad :) Resten av kvällen har jag bara kikat på Masterchef Australia och när Steven kommer hem blir det nog en film :)

Bästa FK!



maggan

åååh javill också!!!!

2012-07-08 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: