29 juni 2012

  2012-06-29 / 21:49:49 / Vardag /
Nu har jag jobbat på nya jobbet i en vecka, och jag trivs kanon! Härliga kollegor, kul arbetsuppgifter och maaassa god mat, inte helt fel :) Dock är jag inte van vid att gå upp så tidigt på morgonen, alarmet ringer 05.20 varje dag, vill bara dö när det börjar pipa på morgonen typ.. Men imorn ska jag sova!!!! Äntligen!

Ikväll är jag för trött för att göra nånting vettigt, är gratiskonsert här i Oslo med massa bra artister, men jag orkade inte det ikväll så jag ser det på tv istället och äter lite gott käk. Inatt blir det jobb på Mcd, och jag är inte alls taggad, lär va dritmycket att göra. Längtar redan tills imorn bitti när jag får sova..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: