Dagarna som varit

  2012-06-25 / 16:29:04 / Vardag /
Nu har jag äntligen tid att sitta ner och ta det lite lugnt efter ett par dagar där jag inte haft en lugn stund. I torsdags gjorde jag som sagt min första dag på nya jobbet som mötesmatsvärdinna på KLP, och det gick bra! Verkar vara ett kul jobb! Efter jobbet följde jag med mina nya arbetskamrater på sommarfest där det blev minigolf, kubb och picknick. Trevlig kväll! Och ett STORT plus i kanten för att jag vann en kitchen aid (!!!!!) när jag utklassade de andra på minigolfen :D :D

På fredagen var det jobb igen och sen direkt till stationen för att hoppa på tåget hem. När jag kom hem var det bara att byta om och göra mig iordning lite snabbt och sen dra till Louise och Rickard för midsommarfest. En kul kväll med god mat, femkamp, snapsvisor och trevligt folk!

Lördagen sov vi läänge och sen var det grilla och spelkväll som gällde resten av dagen. Och igår åkte jag och älskling till hans syster där vi lekte med lego och hoppade studsmatta med grabbarna fram tills det var dags för mig att dra hem och packa och sen åka tillbaka till Oslo :)

Min gröna fina kitchen aid! :D

Blev inte mer bilder än såhär från midsommar, glömde bort att jag hade kameran med mig.



manda

bloglovinbyte? / manda på ryttarduon :)

2012-06-26 @ 17:37:37
URL: http://ryyttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: