Lördag

  2012-06-02 / 16:01:54 / Vardag /
Jag är så sjuuukt trött! Har jobbat natt på mcd i två nätter nu, och när man kommer hem vid 6 på morgonen är det så ljust ute och solen lyser rakt in på mitt rum och det blir sjukt varmt = dåligt med sömn de senaste två dagarna. Inatt är det jobb igen, men efter det ska jag sova ut ordentligt!

Gjorde förresten min sista dag på Fjellinjen i torsdags, så nu har jag inget heltidsjobb längre (vi som började där i mars behövdes bara fram till sista maj), så nu springer jag på intervjuer igen. Två avklarade och en inbokad på tisdag, hoppas nån leder till jobb!

Annars då.. AnnaSofia kommer hit om ett litet tag, blir att kika lite på stan och så då tror jag. Är musikkens dag här idag, så massa band spelar på caféer, parker, gator och lite överallt här. Kul!

Så nu har ni fått en liten uppdatering om vad som sker just nu! :)



elenore,13 :)

Hej, jättefin blogg!

Skulle du vilja vara med min tävling på min blogg om att vinna ett valfritt mobil-skal?! :D Skulle vara super kul och göra mig jätteglad. Här är en direkt länk:

http://jjuliusson.blogg.se/2012/june/bloggens-forsta-och-riktiga-tavling.html#comment

2012-06-04 @ 20:11:06
URL: http://jjuliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: