17 mars 2012

  2012-03-17 / 19:19:51 / Vardag /
Hade två bra dagar hemma i kristinehamn. Firade mig och marcus hos pappa i torsdags och åt gott fika och fick en råsaftcentrifug, tror jag det heter. Nu ska det göras en massa god juice minsann! :) Har även supermyst med babe, får ju passa på när vi ses. Så vi har kollat på film och serier, ätit god mat, kramats och bara varit med varandra. Min älskade pojke!

Nu är jag tillbaka i Oslo iaf. Jobbade mitt första pass på Mcd igår natt och det gick bra, gick ganska fort att lära sig. Inatt blir det ett pass till, och jag som fortfarande är trött efter att ha jobbat igår natt vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken.. Men på nått sätt går det nog.

Innan det är dags för jobb blir det bara att laga lite god mat och kolla nått avsnitt av big brother :)



Cecilia

fin! :D

2012-03-18 @ 15:42:57
URL: http://ceciliaaweden.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: