Syttende mai

  2012-05-17 / 19:34:59 / Vardag /
Efter att ofrivilligt varit vaken precis heeela natten så lyckades jag somna vid 6 imorse typ, och vaknade vid 10 igen, så idag har jag inte varit pigg minsann. Men det var bara att ta en dusch och rycka upp sig och sen gick vi ut på en lång promenad genom Oslo för att kika på alla norskar som firar syttende mai idag! Blev en flera timmar lång promenad, vi var rätt slut i benen när vi kom hem.. haha

Sen har vi spenderat kvällen i köket med matlagning och massa skratt, övertrötta som vi är allihopa här hemma. Resten av kvällen blir lugn, ska packa lite, sen blir det film och snickerskaka innan jag drar och jobbar inatt.



Lina Holgersson

Hej :) Ville bara säga hej och vilken söt människa du är :)



Tänkte tipsa lite om min blogg med. :)

Just nu är jag med som kandidat i Miss Universe och skulle verkligen bli superglad om du röstade på mej. Länk och så finns i bloggen. (Skriv gärna om du röstar) så att jag kan skriva och tacka dej sen :)



Har också frågestund i bloggen nu osv, så fråga gärna någon fråga. Tänkte svara på allt.



Kram //Lina

2012-05-17 @ 22:27:47
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: