Lördagsmys

  2012-05-19 / 21:06:00 / Vardag /
Nu är jag hemma i Kristinehamn igen, var så skönt att krypa ner i sängen brevid min älskade inatt när jag kom hem. Finns inget bättre än att sova med och vakna upp brevid den man älskar :)

Idag har vi inte gjort mycket här hemma, och nu ikväll har Steven lämnat mig för att nörda med grabbarna. Så jag tog en promenad till Maxi och handlade lite gott för kvällen och sen har jag ätit otroligt goda mackor med smörstekta kantareller och tomat- och mozzarellasallad till. Mums.

Ska ta och måla naglarna och ha ansiktsmask och allt sånt där också. Och passa på att se nån riktigt tjejig film som Steven ändå inte vill se, blir en riktig myskväll för mig själv alltså :)

Supergott att mixa mango med lite vattemelonjuice och isbitar och sen hälla på lite päroncider. Prova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: