15 oktober 2012

  2012-10-15 / 16:36:46 / Oslo /
Tillbaka i Oslo efter en helg hemma i Kristinehamn. Blev tv- och aborre-kväll med Anna i fredags, i lördags var det lite kalas för bror som fyllt år och sen partaj på kvällen där allt för mycket minttu intogs och igår var en skitdag. Vaknade på helt fel sida och var riktigt bakis och mådde sjukt illa. Ville bara gå och gräva ner mig. Var dessutom på pisshumör så gårdagen hade jag gärna skippat.. :P
 
Nu är jag iaf tillbaka i Norge och kom hem från jobbet för nån timme sen. Var sådär lagomt mycket att göra idag. Inte stressigt men ändå fullt upp hela tiden. Det är bra, då går tiden fort. Sitter just nu och väntar på att min man ska ringa på skype. Har inte ens gått ett dygn sen vi sågs ändå saknar jag honom så in i helvete redan.. Min fina prins, helgen gick allt för fort..
 
Några bilder tog jag tyvärr inte i helgen så det får bli ett bildlöst inlägg. Min kamera är sen i lördags påväg på service då den dött. Hoppas dom får liv i den på servicen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: